Stavba repliky letounu Sopwith Triplane, která pokračuje v Leteckém muzeu Metoděje Vlacha, se posunula do stavu, kdy bylo možné sestavit celý letoun v kostře a to včetně plechových motorových krytů, vrtule, podvozkových kol a ovládacích lan.
„Na obrázcích z montáže letounu vidíte jeho velikost. Letoun podle původních výrobních plánu z roku 1916 a v původní velikosti postavil Ing. Petr Tax ( na snímku) s Ing. Jiřím Krajčou a Petrem Opělou. Motor Warner Scarab o výkonu 145 k připravil Ing. Petr Handlík,“ uvedl vedoucí leteckého muzea Vladimír Handlík.
Letoun bude v sestavném stavu stát v leteckém muzeu až do soboty 4. února kde si ho může veřejnost také prohlédnou. Následně bude opět rozmontován a několik měsíců bude probíhat dokončení včetně potažení a nátěrů. O závěrečné montáži letounu před záletem bude muzeum informovat.